Velkommen til Klagen

Norges enkleste måte å få stemmen din hørt på!

Problem Løsning Hvorfor Klagen?

0

Registrerte selskaper

0

Vellykkede oppløsninger

«Klagen» er laget slik at folk kan uttrykke sin misnøye på en konstruktiv måte. Vi vet at det kan være frustrerende å møte situasjoner man ikke hadde forventet, og at det å klage ofte føles som en ensom kamp hvis man ikke blir hørt.

Derfor har vi utviklet en plattform som gjør det enkelt å sende klager, med mål om å øke sannsynligheten for en løsning med vår hjelp.

Hos Klagen kan du sende inn en klage med enten dokumentasjon, skjermbilde, video eller andre digitale bevis, og vi sender den også direkte til selskapet du har valgt etter at vi har gjort en grundig sjekk! Klagen kan være noe du har opplevd, enten det gjelder et produkt, kundeservice, eller andre problemer du har støtt på.

Vi samarbeider med kundene og bedriftene for å oppnå positive forbedringer. Ved å samle tilbakemeldinger på ett sted ønsker vi å legge til rette for en bedre håndtering av kunders tilbakemeldinger og bidra til en positiv utvikling i hvordan bedrifter håndterer dem. Målet er å sikre løsninger som både forbedrer kundeopplevelsen og styrker bedriftenes omdømme, slik at begge parter blir fornøyde.

Vi tror på styrken i samarbeid!

Hvordan det fungerer

Registrer deg og søk etter et selskap

Start med å opprette en gratis konto. Når du er registrert bruker du søkefeltet for å finne selskapet eller tjenesten du vil klage mot.

Send inn din klage

Send inn en klage for å gi detaljer om problemet ditt, inkludert en tittel, beskrivelse og eventuelle støttebilder eller dokumenter.

Engasjere seg med selskapet

Bedrifter kan svare direkte på klagen din. Du vil motta varsler når det er et svar, slik at du kan delta i en dialog for å løse problemet.

Spor og løs

Overvåk fremdriften til klagen din gjennom dashbordet. Når det er løst, kan du merke problemet som løst og gi tilbakemelding om opplevelsen din.

Scroll to Top